• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

jo, weisch, wenn mich eine aluegt, denn isch fertig man. den schlahni eifach dri. Well weisch mann, ich han ehre mann, ich han stolz. Und das, das chasch nöd zahle mann, das, dass isch meh wert... [...] als gold!!

Bi üs si si nid so schlimm druf und i wirde meistens wäge Zigarette oder Füür gfrogt (obwou i nie e Zigarrette oder ähnlechs i de Finger ha...)
Und jo, zum Töu lö si ou settigs oder ähnlechs use;)

Ok, mir chöi ou es Bändeli mache, houptsach dr Kolleg vom Kolleg ... seit wo me das fingt:clown:

Hey imfall de Koleg vo minere Tante Ihrem Bekannte het au mal i sonen ändliche Thread posted!:eek:

-.-'

Dr Brüetsch vor Tante ihrem Unkle si SOhn kennt im Fau gloubs dr Kolleg vo dire Tante ihrem Bekannte:eek:

h3h3, morn am haubi zwöufi us :p

(Lehrerkonferenz-Dings ^^)

Und cooli Mathufgab hütt gha :D

"Die vierte Potenz der Sinusse der Winkel eines rechtwinkligen Dreiecks bilden eine arithmetische Summe. Berechne die Winkel" :irre: ?

Isch zum Glück ersch uf Zischtig ^^

I kenne nur arithmetischi Reihe...

Und verstohni das richtig: sin^4 (a)+sin^4 (b)+sin^4 (c) = arithmetischi Summe?

Njo, hf:D

Mach das und heb Spass drbi...

I ha nöchst Wuche 4 Täg Schueu und 3 Probe, wo aui entscheide wasi für ne Semesternote ha...:wand:

Merci merci und jo, i stränge mi ah und i mache sogar öps woni schüsch no nie gmacht ha: I lerä für die Probe:eek:

dito...

@Moria: Merci:) 1. Prob scho i Sang gsetzt, isch aber ou meeeeeeeeega schwär gsi...

Zurück
Oben