• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Kompliziert, genau ^^

Aber nume am Afang, wennd mau es paar Schpiu säuber gschpiut hesch (mit öpperem wo drus chunnt) kapiersch es rächt guet :)

Ich würd das Spiel höchstens Spiele wills so kompliziert isch und denn vielicht niemert würd merke wenn ich bschiesse!:rolleyes:

jo weisch, de täsch bestaht us:

ere riese armee zwerge, wo dich mit ihrere orgelkanone (?) verschlah wönd... und denn chunnt no en dämonenslayer und slayt die abe, weisch voll und so... :rolleyes:

Red Scorpion schrieb:
jo weisch, de täsch bestaht us:

ere riese armee zwerge, wo dich mit ihrere orgelkanone (?) verschlah wönd... und denn chunnt no en dämonenslayer und slayt die abe, weisch voll und so... :rolleyes:

Jo, voll krass und so. Und de chunnt mini grossi Brütsch und macht di ferti, mann:rolleyes::D

Wenn mich eine schreg aluegt, denn frag ich: "Wotsch Fetli? Wotsch mini Fetli ha?" und wenn mich eine blöd amcht, denn schlag i dri vom scheiss egal schreg:rolleyes:

Och mensch, jetzt hesch die schöni Ungerhautig mit emne gschiide Satz/Zitat ungerbroche:(

:D

osman rulez...

und btw, das mit em feteli am schluss gaht so:

"jo weisch, er lueg so voll schwul, schräg"

:D

lastemperor schrieb:
I has no nie gseh, leider. Aber d'Kollege düe gäng blöd.

Wo fingt me das?

kA, ich has vommne klassekolleg, wos uf cd gha het, brönnt ^^

gitt ja jetzt au so es "lied" wo so s gseite zämegschnitte isch und mit ere melodie underleit isch ^^

Zurück
Oben