• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Ja da isch scheisse!
Ich han au grad chürtzlich en Prüefig in Sand gsetzt! Solang mini LAP guet use chunt bin ich zvriede!:D

Ja, bi mir hange die Probe äbe mit dr Matur zäme, bzw. si si Teil vor Maturnote...

lastemperor schrieb:
Ja, bi mir hange die Probe äbe mit dr Matur zäme, bzw. si si Teil vor Maturnote...

ich findes en sourerei... 50% zelled dini hert erarbeitete note durs ganze jahr dure... und denn: TÄTSCH! uf eimal chunnt en riise prob wo grad 50% vom ganze zügnis zellt... ich finde das system eifach so huere geil :eek:

gugu ihr, bin grad wieder weg, da chrank und ufem Weg is Bett, aber han oi na schnell wele mälde, dases DA öpis git, wo potentiell interessant si chönti für oi ;)

liebi grüess und n8 :hy:

Huhu Cinna gueti Besserig :hy:

Star Wars isch zwar doll, aber so schpät am Abe und irne komische Stadt... ig weiss de nid :clown:

wOOt??? ach es isch leid we mer nur no sporadisch da inne luegt.... ;(

@cinna gueti besserig und a die Prüeflinge.... vill Glück bi eune Prüäfige

CinnaMoon schrieb:
gugu ihr, bin grad wieder weg, da chrank und ufem Weg is Bett, aber han oi na schnell wele mälde, dases DA öpis git, wo potentiell interessant si chönti für oi ;)

liebi grüess und n8 :hy:

das isch fies :cry:

de fänsi isch weder zerscht gsi... gemeinheit :( *schmoll*

macheds mitenand ab ^^ ich bringe dTickets morn em fancy, bin denn eh e Wuche weg. Aber kA wie er das denn mit dene macht, müenderen halt frage ^^

und @gsundwerde, das hoffi au *g* und vill glück bide prüefig :hy:

Guete Besserig Cinna, schön das mou wider ineluegsch:)

Und merci fürs Glück wünsche, chani guet bruche

Glück sötsch nöd müesse bruche:D !

Apropos! Het öper vo euch en Mod mit em Diablo Clone?

ich hätti gärn en mod wo als gägner nur die clones umelaufed :C

@cinna: ok *pumpgunsuch* :flame: -.-

Ich han ebe mal d’Sufu benutzt und han öpis gfunde wo eine schomal sgliche gfroged het und det hends em gseit er söll sälber eine mache! Ich han aber ebe kei Ziit zum eine mache und weiss au nöd wies gat! Darum han ich dänkd ich fröge euch mal öb vielicht in zwüscheziit eine vo euch en Mod gmacht het, oder weiss wer eine gmacht het!

Jetzt bruche scho 2 Lüt hie Mods:eek:

Oder dr Red/Pantoffel het sech gad verrote:p

Isch sicher no lustig, wenn me mit Lüt cha zocke wome kennt. Aber mit dene ewige Kiddies im Net, ischs nid lustig...

ich chume ger nüm derzue.... naja wayne? Het mal fun gmacht aber itz sind eifacht barriere dusse....

Zurück
Oben