• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Aber wie funktioniert das Spiel? mit würfle? Oder rüered eifach alli Ihri Figure ufs Feld und die wo am grösste und gförlichste usgsend hend gwunne?:confused:

Es tüürs Spüu, wo me no muess Sache amole... isch nüt für mi:D aber wie das gnau funktioniert, wär glich no interessant:D

Regelbuech choufe, säuber läse :p

Ne, isch äbe no kompliziert zum erchläre :/

Geit vor auem mit Würfle und Mässe (Zollmassbang), rundebasiert.

lol, ich stell mer das so vor:

"so mein herr, ihr seid dran mit wüfeln."
"ok, ich habe eine 6."
"ihr dürft 22.44453 Zoll vorrücken."
*misstabbisweihnachten*

:D

Red Scorpion schrieb:
lol, ich stell mer das so vor:

"so mein herr, ihr seid dran mit wüfeln."
"ok, ich habe eine 6."
"ihr dürft 22.44453 Zoll vorrücken."
*misstabbisweihnachten*

:D

Öpe so, wär jo Hammer:D Müesst me wük mou go zueluege:D I gloub i würd mi z'totlache:D

BTW Und was isch mit de Rasse und so? Wie louft s'Kämpfe?

NEI deppe :motz:

Mässe bruuchsch z.B. bim Iheite bewege (:rolleyes: ) Hesch es Profil, Zwärge z.B. Bewegig 3, de chasch di 3 Zoll bewege. Oder Steischleudere muesch schätze wi wiit dass de wosch schiesse.

Kämpfe tuesch Profilwärte vergliche und nächhär würfele.

Herr von Moria schrieb:
NEI deppe :motz:

Mässe bruuchsch z.B. bim Iheite bewege (:rolleyes: ) Hesch es Profil, Zwärge z.B. Bewegig 3, de chasch di 3 Zoll bewege. Oder Steischleudere muesch schätze wi wiit dass de wosch schiesse.

Kämpfe tuesch Profilwärte vergliche und nächhär würfele.

Profilwärte?

Das da isn Profil:

98929.JPG

Muesch immer Wärte vergliche und nächhär würfele :) Jedes Vouk het es Armeebuech, wo d Wärte vo de einzelne Lüt dinnesi

aso das isch demfall so wie autocharte chaufe und gegesitig d'werte vergliiche halt chli bitzeli verbesseret :flame: naja ok.... nimmt mer eifacht en massstab id hang und e würfel und je nachdem wie höch d'würfelazahl isch um das wird de wert multipliziert und mit em Massstab chasch em andere, we de gwunne hesch eis überzieh... Mol tönt no luschtig Mori :angel:

Armeebuech? Wärtetabäue? Das isch es Spüu? :lol:

Und Mässe bim Schätze wie wit das öps wosch schiesse? :confused:

Das "Spüu" isch eidütig nix für mi:D

Und du hesch nüt z'tüe und z'vüu Gäud für nes Spüu wo nach kompliziert tönt:p

naja, s spiil isch sicher no geil, aber ich glaube bis ich das würd kapiere, wäri scho lang 70gi gsii :o

Bi do nid so überzügt. Gseht zwar cool us, aber mässe, schätze und würfle i eim Spüu isch mer de doch z'vüu, vor auem wenn aus nach Tabäue geit...

Zurück
Oben