lastemperor
Guest
Scheuermann Syndrom?
Was ich das?
Was ich das?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Herzlich Willkommen!
Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.
Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.
lastemperor schrieb:I ha keni Ferie, da i grad nach dr Matur go go schaffe und zwar uf Österrich
@Pantoffel: Aha, isch jo richtig kompliziert bi euch...
Herr von Moria schrieb:Scorpi ist ein Fehler o0
lastemperor schrieb:^^
Morn foht mini mdl. Matur a *tschuder*
Red Scorpion schrieb:bääh franz... ich hett so vill gwüsst z säge... aber ned uf franz... -_-
Red Scorpion schrieb:krasso du fette zürigängster und party oberruler... sup?![]()
Krassios schrieb:Bi nümm so dä Partygänger, choschtet zvill, und dur mini drü monatig arbetslosigkeit, isch sowieso nüt meh gsi mit Züri...
Bi nu no chli dä Männedorfhänger![]()
Red Scorpion schrieb:ui, degradiert worde, dasch härt
go 4 job![]()
Krassios schrieb:Job hani scho wider, nu leider no chli Schulde...
Red Scorpion schrieb:@empi: jojo, känned mer, känned mer![]()
Red Scorpion schrieb:@pantoffel: allg. bildig? e chli über gott und d wält rede oder w00t?![]()