• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Jo, wenn vüu glehrt hesch und im Ungerricht nid gäng pennet schaffsches sicher.

Wünsche dr emu ganz vüu Glück :)

schliess mech mal ah... aber wüsset dr... es isch got im Bruefsläbe so schön entspannt zue und her, das glaubt mehr gar net...

ps: es 1 han ich nie gschafft, nur es 1 1/2 inere Franzprob aber... das isch es halbsjahr gsi nachdem ich do id Schwiz züglet bin, no nie vorher Franz gha han und eifacht is chalte Wasser grüert worde bin... Nichts desto trotz han ichs gliiich immer gschafft i allne 3 Sekjahr es ungnüegend im Franz zha. :rolleyes:

lastemperor schrieb:
Jo, wenn vüu glehrt hesch und im Ungerricht nid gäng pennet schaffsches sicher.

hmm... demfall hätt ich ja nach dinere definition es problem... ich ha mind. i jedere zwoite franz stund und fasch i jedere betriebswirtschafts/rächtstund pennt...

@pantoffel: gl, hf :p

@Scorp: Nid unbedingt, chasch ou i de angere Fächer so guet si, dass das wider chasch usgliche:D

@Nura: Wo hesch de vorhär gwohnt?

lastemperor schrieb:
@Scorp: Nid unbedingt, chasch ou i de angere Fächer so guet si, dass das wider chasch usgliche:D

ich han eigentli i jedem fach regelmässig pennt, usserd in turne, deht gahts schlächt... und bewege tueni mi ja au gärn ;O

woohooo, 3,5 ir Dütsch-Prob (gross/chlischribig und getrennt/zämä -.-)

Und ig vou ir aute Rächtschribig, när chöme kack huere schiss nöii Regle und ig ke Ahnig und Lehrer schiist is no aui zämä was mir für Duble sige und.... RAAAAAAAAAH :mad:

(Puh, itz geits besser ^^)

Herr von Moria schrieb:
woohooo, 3,5 ir Dütsch-Prob (gross/chlischribig und getrennt/zämä -.-)

Und ig vou ir aute Rächtschribig, när chöme kack huere schiss nöii Regle und ig ke Ahnig und Lehrer schiist is no aui zämä was mir für Duble sige und.... RAAAAAAAAAH :mad:

(Puh, itz geits besser ^^)

isch ja hoffentli ned d abi/diplomprüefig gsi :p

@samurai: und was isch das?^^

Ne het absolut nüt zeut, aber aschisse tuets trotzdäm..

Huhu unser Deutscher Freund, wie gehts? :hy:

@Kit: Holland ist das Land, das man fluten kann, wenn die Dämme zufällig brechen würden;):p

:hy: :D

@Moria: Die neui Rächtschribig hani sit dr 5. Klass... so neu isch die ou nid:D

mahti isch sowieso vil schwiriger als dütsch :D

Han en 2er in Mathi im Real-abschluss-züggnis^^

zum Glück hani trotzdem eh Lehrstell als Chaufmaa gfunde *g*

Han d Schuel eifach verkifft und ver"gamet"

ps: was isch das eigentlich für en Thread? Cha mer da eifach quatsche und spamme???

greetz us Uster bi Züri

Ne, nid spamme... Isch eifach e Thread für Schwizer, wo me sech cha ungerhaute

Und Math isch eifach aus Dütsch, wüu im Math geits um Fakte und im Dütsch ou no drum wie fest di dr Lehrer gärn het. (Isch haut eifach so, wenn e Lehrer dr Inhaut vom ne Ufsatz muess bewärte)

Aber ir Reau e 2er im Math isch ächt schwär... i gloubs do muess me sech fasch müeh gä zum das schaffe:D

Die han i ebe nonig gha! Han letscht Woche und die Woche die Praktisch und denn i zwei Woche die Theoretische!

Zurück
Oben