• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

han vorher z'dütschland gwohnt und der het mer z'recht kei Franz....

@Scorp: I darf nöchst Mänti aträte;)

@nura: Die Dütsche maches ou klever und drücke eifach aune angere ihri Sproch uf, de muesch ou ke Frömdsproche chönne:D

mooh... ich han no genau 2!!!! mündlich prüefige, und denn: 9 WUCHE FERIE ICH CHUME!!!!!!!!

I ha keni Ferie, da i grad nach dr Matur go go schaffe und zwar uf Österrich:eek:

@Pantoffel: Aha, isch jo richtig kompliziert bi euch...

lastemperor schrieb:
I ha keni Ferie, da i grad nach dr Matur go go schaffe und zwar uf Österrich:eek:

ich hätti au gern gschaffed, han au umeglueget und sogar min läbeslauf bi öpperem woni känne, wo binnere stellevermittlig schaffed, inegrüert...

er hett gmeint: das jahr isch e chli flaute, genau wie letscht jahr -_-

Zurück
Oben