Cronan
Neues Mitglied
- Registriert
- 29 Februar 2012
- Beiträge
- 35
Guten Morgen zusammen!
Habe vorhin folgende Mail erhalten:
"
Greetings!
It has come to our attention that you are trying to sell your personal Diablo III account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled.
It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainm?ent 's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:
https://www.battle.net/account/support/password-verify.html
Login to your account, In accordance following template to verify your account.
If you ignore this mail your account can and will be closed permanently.
Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.
Regards,
Account Administration Team
Blizzard Entertainment 2012"
Habe denn Link angeklickt um zu schauen was Sache ist. Bei der Abfrage nach meiner geheimen Frage hat was nicht gestimmt laut Blizzard. Ich bin mir aber sicher die richtige Antwort eingeben zu haben.
Jetzt is mein Account gesperrt.
Habe auch versucht über die ersten 6 Ziffern meines Authentifikationscodes im Supportcenter Hilfe zu bekommen. Aber auch die erkennt Blizzard nicht an.
Ich habe aber das Game legal erworben im Geschäft und den korrekten Key eingegeben.
Was kann ich jetzt machen um wieder in meinen Account zu kommen?
Habe vorhin folgende Mail erhalten:
"
Greetings!
It has come to our attention that you are trying to sell your personal Diablo III account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled.
It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainm?ent 's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:
https://www.battle.net/account/support/password-verify.html
Login to your account, In accordance following template to verify your account.
If you ignore this mail your account can and will be closed permanently.
Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.
Regards,
Account Administration Team
Blizzard Entertainment 2012"
Habe denn Link angeklickt um zu schauen was Sache ist. Bei der Abfrage nach meiner geheimen Frage hat was nicht gestimmt laut Blizzard. Ich bin mir aber sicher die richtige Antwort eingeben zu haben.
Jetzt is mein Account gesperrt.
Habe auch versucht über die ersten 6 Ziffern meines Authentifikationscodes im Supportcenter Hilfe zu bekommen. Aber auch die erkennt Blizzard nicht an.
Ich habe aber das Game legal erworben im Geschäft und den korrekten Key eingegeben.
Was kann ich jetzt machen um wieder in meinen Account zu kommen?