• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Huhu Baralis :)

Jo Suchtpotential hets scho irgendwie :D Vor auem sötti itz uf morn no Franz Intwerview vorbereite und Mathprob und dr Kompi isch da und....

SCHPILE!!!!

herrje... lueg ich au widr mal da ine und was gsehn ich? WoW Gschnurr... etc.

näbebi gsehn ich das weder de Pyro no de Helmträger imstand gsi sind e neui TG ufzmache was mi eigetlech achotzt, eigetlech... de Ziit für is forum innezluege han ich sowieso fasch kei meh.

Alles i allem.... SWG ownz WoW...... :cool: aber ich bin wohl eifacht scho z'lang vo d2 wäg bzw. hans lang nüme gspillt um WoW eppis abzgwünne.

Fertig mit dinne hocke und WoW zocke... hüt isch e mega fette schöne super Tag gsi also usse und go spaziere giele :mod: MARSCH MARSCH :mod:

bis irgend einisch widr...

(ps we vom 25.3 bis zum 8.4 in oder um Bali irgend es Unwetter oder susch epis passiert wo vill bis alli Lüt gstorbe sind.... naja denn säge ich itze scho mal tschau und hebets guet :eek: )

ich cha mi vo wow ned ine sucht zieh lah, das isch bi d2 passiert und ich weiss hütt, dass das übelscht scheisse gsi isch, vo daher chani easy prioritäte setze :)

SHIIIT! shet mi usem game useghaue ! im spiel TRALLA1 // 1
lieged 3items vo mir (2 gaze , und frostys)

chunt vo eu no öper is bnet?? :rolleyes:

huere müll :cry:

edit: f**k.. chume zwor wider ine.. aber da game isch weg
@red scorp: chasch d PM ignoriere :rolleyes:
hez mi mol wieder verwütscht.. schöne saich

schiis druf. ischjo nume e game :)

e gaze hani schowider (geschenkt übercho :D) + frostys setet jo kai problem darstelle ^^

guet n8 eu allne :zzz:

dass du jetzt au grad hesch öppis müesse mache am friitig, aber denn wiiter lerne chasch... -.-

ich hätt ne itz mal so interpretiert das de pantoffel vorussichtlech nur no bis zum Summer lehre mues :rolleyes:

Ich han im Summer LAP und wenn ich dure chum denn han ich sicher mal für es Paar Woche (oder Mönet:D ) gnueg von lehre!

Zurück
Oben