• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Ha WoW vom Kolleg usgliehe und spile itz mi vou cool Zwärg :D

Ah ja, näbebi sötti no Franzbuech uf Mäntig läse, Passage uswähle und drüber am Donnschtig es Gschpräch mitm Lehrer ha -.-

ally's stinked... si sind eifach normal, parfümiert und schwul :p

naja... ich han s gliiche problem, nögscht wuche 4 prüefige + 1 vortrag, aber 0 b0ck :O

" mi jäger mit em coole bär" --> mainstreamiger gahts nöd, da das ganze scho im trailer propagiert wird :p

Alli Chars sind mal im Trailer voe cho!

Und was chan de Zwerg defür dass grad wenn er gfilmt wird en Bär verbie zottlet:D !

forenleser schrieb:
das ischjo swichtigscht..demfall alles bene :D *schonofrohisch*

@Herr von Moria: :) wo isch de underschied zwüsched enere halbe und ere ganze ewigkeit?
hmm...
ewig = ~ = 0 = 0 /2 = 0 ? :eek: :rolleyes: :confused: ;) :lol:

da isch aber eine güet in mathe, e ewigkeit=unendlich
also 0=unendlich?
oder is doch x gsi also x=unendlich
und x/2 gleich=1/2 unendlichkeit

aber isch ja eh va vornherein nur seich, will unendlich ja nid güet teilbar isch, blibt ja immer unendlich.....
wtf

wörs nüd vöstaht, höt päch ka:clown:

ps: wer mich nicht versteht, einfach anfangs und endbuchstab nehmen und die dazwischenliegenden durch diese einschrenkung an möglichen worten herausfinden, da es ja so wenig möglichkeiten gibt, sollte das ja kein problem sein...

Todespantoffel schrieb:
Alli Chars sind mal im Trailer voe cho!

Und was chan de Zwerg defür dass grad wenn er gfilmt wird en Bär verbie zottlet:D !

nei, es sind ned alli chars im trailer vorcho... säg mer en undead warlock, en orc warlock, en orc warrior, en troll rogue etc. etc. etc.

und halt genau en zwerg hunter mit BÄR isch im trailer vorcho :p

Servus mitanand, i luag jetz o amol widr ine, in letztr Zit hän i viel stress und i wüt mol alle mitanand grüaßa,

so long

Last_Samurai

Isildurs Erbe schrieb:
(..)aber isch ja eh va vornherein nur seich, will unendlich ja nid güet teilbar isch, blibt ja immer unendlich.....
(..)
do bini ganz dinere meinig *g*

@Last_Samurai: :hy: au es grueessli
+ a de rescht vom schwiizerthread ;)

cya

Tja, nume die coolschte Chars chöme im Trailer :p (btw hani dä gar nid gseh :D)

Bi druf cho:
-Ig wott Zwärg wo guet cha ballere
-Nimm Jäger
-O i cha Vicher ha o0 Was isch cools Vich? (hmmm.... tjo, Bär haut ^^)

Schneeleopard hani ono, aber Bär hautet haut me us :p

lol ne... s geilscht viich isch immer no en gorilla us stranglethorn vale...

*uhuhuhuhuh* *hufff* *quiitsch* *ua-a-a-a-a* *huff* *uhuhuh* :D

Ich finde WoW voll cool han jo Beta gspillt! Aber ich han mer gseit ich chaufs erst nach de LAP! Darum mues ich nochli warte mit game!

absolut verstaendlich.. denn wenn wow ez chaufsch, bestoosch d LAP nid weld viiiiiiiel zviel gamesch ;)
suchtpotenzial vo wow = riiiiiiiiiiiiiiiiesig!

77984.gif

Sorry dasi jetzt eifach mits in euchi WoW Diskussion ineschrieb, aber
i ha grad das Stübli gfunde und ha denkt i oute mi au grad emol als Schwizer.

Also Tschau zämme und e gruess a all.

Baralis

Hm, i chofs ersch wenn i an besserer Compi hän, sunsch wird das sichr ne Rucklorgie :rolleyes:

Zurück
Oben