• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

ich finde nfs sit nfsu total beschisse... so richtig à la SSX3, je meh liecht und reflektionseffekt um so besser. ISCHES ABER NÖD!!!

Liebi spilproduzänte, wenn si das läse chönnt, nämed si doch bitte mini btt ah:

Hörred uf mit dene total schlächte liecht und relektionseffekt, sie verhindered nur en gueti sicht uf d fahrbahn und chönd orientierigsstörige und augechräbs hervorrüefe, thx.

Ich hans nonig sehr lang gspillt aber finds nöd mal so schlecht! Obwohl min PC immer nach öpe ere fiertel stund game abkratzt isch!

Wobie wart ich sehnsüchtigst uf World of Warcraft obwol ich mich mega nerve wil ichs im Januar nöd chan chaufe!

ich hans übers Wuchenänd durregha

Fazit --> Positives: grosse Auswahl an Tuningteilen, Airbrushes etc, mer chan gege anderi fahrer aträte, grosses Gebiet

Negatives: zuwenige Autos! , ke Polype, nachem finale Schlussrace ke wieteri azeigte Renne im Karrieremodus, Kotflügelverbreiterig erscht nach em Schlussrace und nume für Quickracemodus :angry: zudem nit würkli so super glunge (Kotflügelverbreiterig), Sternewertig quasi vom Spiel vorgegeben, Hydraulik wird nur zum stylen benötigt und nicht für die Wettkämpfe -.-

Hans trotzdem no gern gspillt, wobi s'ufmotze schlussendlich am meischte spass macht.

@Pantoffel: Wenn du di dür üs inspiriert füeusch, de bitte:D Schüsch dänk haut chli noche. Mir kenne jo dini Fründin grösstwahrschinlech nid:D

@arwen: Nö kenni nid

also........ ehm....... du darfsch sie üs scho vorstelle :D *überleg* dür das würde nachene villecht üsser Vorschläg besser passe.

villecht isch sie nachene ou über sini Ifallslosigkeit empört, naja wobi wenn er sie üs vorstellt mit Foti, persöhnleche Läbenslauf :flame: denn erfahrt sie ja nüt devo :D

Mir müesse jo ou nüt vo däm erwähne wenn mer bi ihre si.

Persönleche Läbenslouf... njo, si söu mi gschider persönlech kennelerä:D

bin ich eigentli immer no nüüt oder isch das eifach en azeigefehler, dass ich mini eignigi abwandlig ned gseh chan? :eek:

/test: :tree:

:clown:

Hallo zämä jo schön isches mal chli Schwizär dialäkt :D

:motz: Grüässli vo dä ZH schnurä :keks: :keks:

Eros das Pferd :lol:

han die Schneebedeckte Avatars besser gfunde aber wayne störts grossartig?

@last :no: das isch ja eigentlech nit de Gedanke dehinder gsik, naja obwohl :D nei nei muesch ke angscht ha ;) we de last sini finger zlang macht bchunter eis :autsch: :p

Hmm wi gseni us?

Edit:/ PUH, Glück gha :D Freezed Pics blibe schinbar wisi si. Wenigschtens simer itz öppis bsungrigs Scorp ;)

:hy: :)

was isch dra bsunders über wienachte genau gliich uszgseh wie im räschtliche Johr? :flame:

Herr von Moria schrieb:
Edit:/ PUH, Glück gha :D Freezed Pics blibe schinbar wisi si. Wenigschtens simer itz öppis bsungrigs Scorp ;)

das bini scho vorher gsi, ich muess mich ned optisch us de mängi hebe nur demett ich uffalle und d lüüt merked dass i öppis bsunderigs bin :p

:hy: an neue O.x

eh jo............ du falsch us dr reihe mit dim Orig. Ava..........

aber lö mer das, lueg dr gschieder mal d'Webcam vo Drs 3 ah, das nenn ich en überfüllte Arbeitsplatz :lol:

Zurück
Oben