• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

ich :p und zwar scho gli ^^

ich han sowohl freeze als au Name ändere la bim Madjai beatreit, wili in persönlich känne, aber de Scorp isch au en ganz en liebe, chasch also beidi frage, solangd nöd gross negativ ufgfalle bisch, macheds der das eh ;) gat eifach uU es paar Täg..

so alli fit?

irgendwie chumme ich widr nit vor arbeit e wäg....... wora mag das nur lige

@empi

also lueg dert wo ich uszieh, da isch im Parterre und no's par Sache im Chäller. Dert wo ich izieh, isch im dritte Stock und es git ke lift ;). Schwerste wird wohl S'sofa und no es Französischs Bett si. De Räschte isch nur Chlikram.

Chasch dr ja selber usmahle was du für so epis würdisch gä, weds hättisch ;) und die andere dörfet natürlich au alli cho .... zum zügle :lol:

Nei ich wet mich gar nöd lo Freeze.

@ Arwen
Ja bin fitt! Du?
Isch guet hets kei Lift susch wärs jo viel zeifach!

Todespantoffel schrieb:
@ Red Scorpion
Ja das triffts scho eher:D !!

@ Herr von Moria
Was isch das für en Frag! Ich han soger zwei paralell gschalteti Nos i sprützige und drü Turbolader!

lvl 3 nos "angeb"
walliser häts hie apa nid viel?:D

Todespantoffel schrieb:
Nei ich wet mich gar nöd lo Freeze.

@ Arwen
Ja bin fitt! Du?
Isch guet hets kei Lift susch wärs jo viel zeifach!

gsundheitlech agschlage, widr single, stress uf dr Arbeit aber ich chumme über d'runde :)

ich han min name mal wele änder in Phi aber itz wart ich scho es halbs Jahr druf -.-

@empi es guets Zvieri.... jojo do find sech de sicher scho epis :lol: und es isch um de 1. Februar umme ;) zmitts i dr Wuche :rolleyes:

Red Scorpion schrieb:
lol nei, zu euch abe chumi amig nur cho schiifahre :p also die einzig ufgab wonner erfülle müend isch für es bitzeli schnee of de pischte sorge :p

ja zu isch ins wallis chäment d lit halt, will da der schönschti ort in der schwiiz isch:clown: :fight:
susch würdisch apa in di bärneralpe ga boarde usw.

Graubünde isch huere geil, kenne zwar nur St. Moritz, aber vom Räscht isch mer ou no nie schlächt brichtet worde:D

BTW heavy Dialäkt:D

wolliser ditsch :p gasch halt mal is wallis id schiferie, denn ghörsch das au die ganz ziit :p und btw: also wenn ich a graubünde dänke, denn dänki a davos und ned a st. moritz O.x

i frag mi grad wölle dialäkt hie höftig si
wönn i eu so ghör:hammer: (kleiner schwerz am rande)
ich denk mal walliserdeutsch hat als einziger schweizer dialekt die 2. indogermanische lautverschiebung durchgemacht, darum versteht man die euch so schlecht:flame: :D

lastemperor schrieb:
@Scorp: Mi kennt St. Moritz aber wäutwyt aus Kur-/Wintersportort, Davos würdi nid säge:D

weisch werum? well deht alli versnobbte, verwöhnte, fette, riiche, pseudo schöne und was weiss ich ned no für gsindel here gaht us aller wält, wells als vornähm giltet... nur d prominänz vo eim land findet mer deht fascht nie, genau, d schwiizer sälber!

Red Scorpion schrieb:
weisch werum? well deht alli versnobbte, verwöhnte, fette, riiche, pseudo schöne und was weiss ich ned no für gsindel here gaht us aller wält, wells als vornähm giltet... nur d prominänz vo eim land findet mer deht fascht nie, genau, d schwiizer sälber!

S'rote wäg und de gsehsch wieso i dört bi:cool:

Ich bin früener immer nach Arosa id Skiiferie! Und jetzt gang i det ane won ich grad günstig en Wohnig bechume:D ! Wo das denn isch isch mir eigendlich glich! Haupsach es het Schnee!!!!

Zurück
Oben