Slayer-666
Guest
danke für den link ... diesen punkt hab ich ehrlich überlesen
wie gesagt ... komplett wäre gift für die langzeitmotivation und auch ansonsten einfach nur ein haufen bullshit
aber ein paar punkte als belohnung zb für eine quest wäre ok
Edit : hab was von bash gefunden
“There will almost definitely be some sort of system to respec; however, it isn’t likely to be as liberal as World of Warcraft. We don’t want to lock a player into a system that punishes them for mistakes, experimenting, or lack of knowledge early on in the game. We also don’t think a system that allows immediate, complete, and at-a-whim changes to a character spec matches the feel of Diablo. It’s likely to be somewhere in between.
That said we still feel like the desire to play the same class again that you may have played before is still a part of the game, and with some ability to respec could potentially require other incentives.”
also kein komplettes respec wie in wow gegen gold ... iwas anderes
wie gesagt ... komplett wäre gift für die langzeitmotivation und auch ansonsten einfach nur ein haufen bullshit
aber ein paar punkte als belohnung zb für eine quest wäre ok
Edit : hab was von bash gefunden
“There will almost definitely be some sort of system to respec; however, it isn’t likely to be as liberal as World of Warcraft. We don’t want to lock a player into a system that punishes them for mistakes, experimenting, or lack of knowledge early on in the game. We also don’t think a system that allows immediate, complete, and at-a-whim changes to a character spec matches the feel of Diablo. It’s likely to be somewhere in between.
That said we still feel like the desire to play the same class again that you may have played before is still a part of the game, and with some ability to respec could potentially require other incentives.”
also kein komplettes respec wie in wow gegen gold ... iwas anderes

oder erstmal verständlicher schreiben
, oder Barbar, Genügsam, Ausdauernd etc dann mehr richtung mehr HP. Die automaische Statepunkt verteilung wird dann geändert. So könnte man auch auf bestimmte Skillvariationen die Statepunktverteilung anpassen. Herkunft Ausbildungs des Chars... usw. Ein Barbar aus dem Tal am Fusse das Arreats ist z.b. eher ein sesshafter, genügsamer Char. Weniger Offensiv, ein Barbar aus dem Wald iwo bekommt mehr DEX dann, Wurfspeere oder Wurfäxte damit jagd er das Wild für das heimische Feuer. Mal ganz einfach dargestellt.