• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

• Ersteller Ersteller Bier Bauch
  • Erstellt am Erstellt am
Mein Traum war einfach nur...seltsam xD

I hab träumt,dass i auf am Bahnhof bin,dann kurzerhand in einem Kloster..mei Voata war ach do.Dann oide Kollegen von der Schul..weitere Ausführungen...san schwer,weil i dann oane Nocht späta von einer meiner Freundinnen geträumt hab und von am Kinderwagen xD und i konnt zaubern xDDDD

Freundin und Kinderwagen, des geht ned guat aus.

Und ajo, a poa Büdln vom Urlaub waradn super.

Na,es woar net meine feste Freundin sondern eine aus der Ausbildungs-und Schulzeit xD

Seltsamerweise,hob i dann 3 Tage von Bahnhöfen und ähnlichem geträumt^^

Schieb die Büdln ran^^

zum traum zitier i lei unsan geschätztn governator: nemmts koane drogn, die machn eich hin

büldalan san no in da ausarbeitung, owa oans konn i onbietn:

pic_01.jpg

Na sehr schick! Passt olles xD

Der Dunkle Wanderer mit Rucksack und roter Jacke xDDDD

I nehm ka Drogen xD hob i no nie gmocht ^^

A super Büdl. Des schaut aus ois ob a kloans Mandl zwischen de Foitn ana riesign Plüschdeckn spaziert.

vui geil schaut aus wie da garten vo meine eltan (i man braunes gras^^)

@aa: schottland, highlands. und leida, leida, da fotograf isch mi nie näher kemmen ois so. höchstens im zelt, owa de fotos mogsch ned sechn :D

Mir is auf de Büdln de Londschoft a liaba. I was jo eh wiasst ausschaust, vom letzten Österreichathreadtreffn. Obwoi des glaub i a scho wieda 5 Johr her is.

In meiner Erinnerung schaust aus wia da Nochbar vo Tooltime: imma a Stieglglasl vorm Gsicht, so das ma nia sicht wiast ausschaust :D

und genau des woi ma nit durch bilda von am guiness-glasl vor da pappn kontaminieren :D

ma so daumen druckt hab i für russland, und jetzat kimm i drauf, de spün gor ned mit ;(

joa Österreich wird sowieso Weltmeister. Weil vo dem an Spüla da Onkel mal in Österreich an Autounfall ghabt hat und er nur deshalb Fußball spüt. I sich scho de übaschrift in da Krone

I hoff das Südkorea ins Achtelfinal schafft und i frag mi wo de ganzen Kicker bei Japan woan des mal auf RTLII gspüt hat^^

also ich halt wie bei der em zu holland. ich find die einfch toll egal wenn sie zur zeit nicht sooo spielen^^
alleine die namen... jeder 2te hat so ein lsutiges van im namen
dann die orangen trikots ich find die göttlich :p
und ja so schlecht spielen können sie ja auch nicht (theorethisch)
und dann halt ich eben noch zu jeden team das deutschland schlägt :p

einige sind ja für die aber ich bin gegen di... respekt wenn ses schaffen aber mehr auch nciht

zitat neo ende

Schen das wenigstns Fuaßboi den Thread belebt.
I konn eich trotzdem ned sogn, wer gwinnt, i hob mi damit nu goa ned beschäftigt.

Zurück
Oben