• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Sparschweindli :D

Nice

McCain gwinnt eifach, wüu d'Clintonwähler dr Obama nid wähle und d'Obamawähler nie d'Clinton (je nachdäm wär haut atritt) und somit ke Mehrheit cha entstoh...

Ohje, foht jo scho glii aa. Ziit sech langsam im Bonker z'verbarrikadiere -.-

Vorrät för 2 Monät iichaufe...

Ben ned so de Fuessballfrönd ond dessesmou sogar Invasion im eignige Land @.@

naja, ar WM benni es baar Spöu in Stuttgart ufem Schlossplatz go luege. Iidröcklech, die velle Lüüt, aber naja, längt mer vorläufig för di nöchst baar Johrzähnt. Esch ou erschreckend, was denne us de Lüüt werd, was för Eigeschafte blötzlech zom Vorschiin chömme^^ ergendwie macht Fuessball blöd xD

wer het ein monet abi?

Ich freu mich scho riesig ifd EM vorallem wenn ich uf eis vo mine Objekt mues in Zürri :cry:

ich-han-demit-de-abiel-gmeint-woni-eifach-abkürzt-han.-und-nei-mini-spacetaschte-isch-nöd-kabutt.

:eek:

ond wie chonsch du dezue mich abi z'nenne?^^

ok^^ alles klar, due jetzt ned wiiter erlüütere, weswägge es mich so erstuunt hett ;)

lastemperor schrieb:
SCHLAND SCHLAND

Egau

Eis vo dine Objekt?

Mit eim vo mine Objekt mein ich wenn ich irgend uf eini vo mine Baustelle mues goge usmesse in Zürri.

Weiss öper vo euch wo dFanzone werded sie in Zürri?

D'Schwiiz werd bir EM öbbe so guet wie beim Eurovision Songcontest abschniide^^

War zwär scho ou interessant, wenn de Heimvorteil sech wörkli zeige wörd und sie's blötzlech is Halbfinal schaffet ;)

hmm

es isch sehr unklar was d schwiz wird mache bide Em da die Guete spiler eigentlich verletzgsi sind bzw. nöd gspielt :D

Z.b. Frei und Degen :D

aber mehr werdets gseh und ich denke halbfinal mues scho sii.. suscht wärs ja scheisse :D

aber eigentlich isch's mir egal aber es wär guet wenn mir chli witter würdet cho :D

S totemügerli isch scho es geilsch gschichtli :P

Greet :top:
us em beizli nebenan ;)

Zurück
Oben