• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Verdammt hend Ihrs schön! Ich han erst in einere Woche und au denn nume zwei Woche!

Darf me Fallens eigentlech grundsätzlech flame oder nur mängisch?:D

I ha jo ke Ferie, i schaffe jo, aber isch no cool hie, bis uf das es die ganz Zyt rägnet die Wuche :cry:

Huhu :hy:

schtirb fallen schtirb :p (poste los, schüsch darfsch dr Dräck vo de letschte drü Monet ufwüsche :diablo: )

@empi Haha, hie isch eigentlech gar nid so schlimm :p

Sit i das postet ha, isch nur no schöns Wätter hie:D

Und är muess so oder so dr Dräck vo de letschte 3 Mönet ufruume;)

Wenigstens münd er nöd wärendem Schaffe immer is PlanetDiablo forum, wils so langwilig isch^^ *heisshan*

btw. wohnt öper idä Nöchi vo Uster?

Ich bin 17 und rauche wie es Loch^^

UUUuuund^^ ich loose HipHop ,ABER, ich bin kein behinderte Mitläufer Mongo 0815 GnaTOOR oberRulOr mainstream MtV-Hip-Hop_Da-real-mongo

Ich hassä die huere-behinderte-Mitläufer-Mongo-0815 GanGsToR oberRulOr mainstream MtV-Hip-Hop_Da-real-mongo

Peace

Schnoig schrieb:

UUUuuund^^ ich loose HipHop ,ABER, ich bin kein behinderte Mitläufer Mongo 0815 GnaTOOR oberRulOr mainstream MtV-Hip-Hop_Da-real-mongo

Ich hassä die huere-behinderte-Mitläufer-Mongo-0815 GanGsToR oberRulOr mainstream MtV-Hip-Hop_Da-real-mongo

Peace

Da isch scho mal guet :top:

Pass uf, das nöd zvil sufsch, oder vo happyslappin-hooligans vertätscht wirsch^^

vil spass im ängeland

Do isch öps angers...

Postfrequänz stigt, es nöis Gsicht, ...

Tjo, wayne

BTW I lose ou HipHop, rouche nid und finge die huere-behinderte-Mitläufer-Mongo-0815 GanGsToR oberRulOr mainstream MtV-Hip-Hop_Da-real-mongo lustig :D

Moria vüu Spass in GB und trink schön vüu Bier:D

Schnoig schrieb:

Peace

scho elei für de post chönnt mer die für so eine halte, wenn mer de inhalt ned lisst...

hey wiso isch meh da im d2-forum immer so "nätt" zu de newbies?:D

ig meine we meh so gseht wie mänge sit langem registrierte immer nume spammed und shit schribed....natürlech sit jitze nid dir gmeint gäued:flame:

Zurück
Oben