• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

ja, gege oi hani ja au nüt ;) und dere gwüsse andere person weissi usem weg zga ^^

de sera postet ja da au nüm würkli :/ dich gseni ja meistens ide nt und de fancy im irc ^^ usserdem wie scho gseit dziit *g* aber wird mer müe gä ;)

so und jetzt muesi go schaffe -.- weni jetzt nöd drahocke chanis grad vergässe Oo

jo, de sera postet würkli nümm da ine... aber defür umso meh id TG ;>

und em fänsi chönntisch au säge, er söll sich weder mal da inne blicke lah :p

btw: muesch büecher läse? ^^

CinnaMoon schrieb:
nei, zwei arbete schribe :wand:

also so in form vommne dossier? irgendwelchi siitene im word fülle und denn am prof. abgäh?^^

wenn ja: han i de letschte 2 wuche au müesse 2 dossiers schriibe, s einte 3 siite und s andere 9 siite.... (dini werdet wohl chli länger si, bin aber au noni studänt ;) )

Herr von Moria schrieb:
Tja, schiist a ^^

Ig muess morn wider witerschaffe (SCHEISS SOZPRAK!!!!1!!11! :mad: :cry: )

Du machsch mal sbeste drus! Und susch betrinksch dich am Morge scho denn isch es nöd so schlimm:D !!!

Cinna und Red, mir chöme auti Zite i Sinn...

Aber schön di mou wider z'gseh:D

BTW Wieso weiss i nüt vore nöie TG?!-.-'

lastemperor schrieb:
Cinna und Red, mir chöme auti Zite i Sinn...

Aber schön di mou wider z'gseh:D

BTW Wieso weiss i nüt vore nöie TG?!-.-'

chatte isch was tolls :p

tja, die neu tg isch halt au ohni dich ufgange... muesch halt öfters is CTF luege, hopp hopp, gang go poste :p

Verdammt:cry: !

Aber easy mer chan nöd immer gwünne! Und was mached Ihr so übers Wochenend? Ich weiss es nonig gnau! Muess sicher lehre!

Ja scheisse wenn mer Ferie het und mues lehre isch da immer no fasch herter als wenn mer eifach so mues lehre!

Zurück
Oben